начало

Тълкувателното решение: Давността тече за всяка вноска по кредита от падежа й Тълкувателното решение: Давността тече за всяка вноска по кредита от падежа й

Некоректно отношение на професионален домоуправител

Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Некоректно отношение на професионален домоуправител

Мнениеот vladimir_georgiev » 07 Ное 2016, 15:53

Здравейте!

В нашия вход ползваме услугите на професионален домоуправител. На ОС през септември 2015 бяха взети две основни решения: 1. Събиране на задължения по съдебен ред от нередовни платци ( Това са 3-4 апартамента със задължения над 100лв. Един от апартаментите има задължения от над 350лв., натрупвани с години, за което фирмата домоуправител не беше взела никакви мерки до момента); 2. Събиране на средства за каса на входа за обезпечаване на бъдещи ремонти.
Следващото събрание беше година по-късно, през септември 2016, на което се оказа, че все още не са взети никакви мерки срещу нередовните платци. Съответно задълженията им са набъбнали още повече, а събраните от останалите апартаменти през това време средства за фонд ремонти (около 1500лв.) са "потънали" в сметката за битови нужди, за да покрият недостига. Така, година по-късно, се оказва не само, че нямаме никакви събрани средства за ремонти, а касата ни все още е на минус. В момента ни се отказват каквито и да е малки ремонти (като например ремонт на ключалка), защото нямало пари.

Накратко казано: Решаваме да си съберем пари за ремонт, даваме парите на отговорно пазене при професионалния домоуправител, и те изчезват.

Въпросът ми е: По какъв начин можем да си получим обратно събраните средства за ремонти?
vladimir_georgiev
Нов потребител
 
Мнения: 1
Регистриран на: 07 Ное 2016, 15:12

Re: Некоректно отношение на професионален домоуправител

Мнениеот doc03 » 07 Ное 2016, 21:43

1. Изисквате (с решение на събранието) ревизия, респ. книгата за приходи и разходи (със съответните разходни документи).
2. Правите точна сметка.
3. Покана.
4. Съд.

П.П. 4(а)
:arrow:
Изображение
ПРЕД НАЙ-ВАЖНИТЕ ПЪТИЩА НЯМА УКАЗАТЕЛНИ ТАБЕЛИ ...
http://vbox7.com/play:7d23a9b5&r=emb :D

Простичко е: http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
Аватар
doc03
Активен потребител
 
Мнения: 2306
Регистриран на: 16 Апр 2009, 22:24

Re: Некоректно отношение на професионален домоуправител

Мнениеот rddamianov » 09 Ное 2016, 04:05

Пишете коя е фирмата - такива не трябва да се толерират!
А за парите - всичко документално трябва да ви е наред и адвокат да занимаете със случая.
rddamianov
Нов потребител
 
Мнения: 2
Регистриран на: 03 Мар 2013, 22:59

Re: Некоректно отношение на професионален домоуправител

Мнениеот vesii » 10 Яну 2017, 15:19

Тея са такива мошеници ,че нямат равни.Само събират такси и друго ни ги интересува.Като подписвате договор най напред го съгласувайте с адвокат.
vesii
Младши потребител
 
Мнения: 27
Регистриран на: 09 Яну 2017, 11:19


Назад към Етажна собственост


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта


cron