начало

ЕСПЧ: Дисциплинарните съдилища на адвокатурата отговарят на изискванията за независимост и безпристрастност ЕСПЧ: Дисциплинарните съдилища на адвокатурата отговарят на изискванията за независимост и безпристрастност

Прекратяване на договор с телекомуникационен оператор

Поставяне и решаване на правни казуси
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Прекратяване на договор с телекомуникационен оператор

Мнениеот zynth » 20 Юли 2022, 12:55

Здравейте!

Имам едиин казус, за който се надявам на Вашето мнение.
Проблема е следния:

Сключих (преподписах) договор за ТВ и Интернет с Виваком (ЕОН) и има неща, които не ми допадат (като ползване на 2 дистанционни и/или натискане на допълнителни бутони, за да се управлява ТВ) и си търся причина да го прекратя без неустойка.

И започнах да търся причини:
В договора според Закона за електронни съобщения (ЗЕС) чл. 231 ал. 3 трябва да имам задължителен списък с гарантираните канали. Е, такъв имам, но непълен.
Прилагам Ви снимка как полето за гарантирани канали е прекалено малко и не съдържа всички канали в пакета, които се гарантират (дори канала Епик Драма не е изписан с цялото си име, заради проблема с полето с канали). По тази логика, нямам право на прекратяване заради спиране на канал, който в договора липсва заради този проблем с дизайна на договора. Даже малко ми звучи като вратичка точно за това, от клиенти, които не мрънкат като мен
Имам ли право, по Вашето мнение, да прекратя договора без неустойка, поради описания по-горе, частично липсващ реквизит?

поради някаква причина не мога да прикача договора към поста, затова оставим линк - https://prikachi.net/image/LDqkBE
zynth
Младши потребител
 
Мнения: 11
Регистриран на: 10 Фев 2008, 03:15

Re: Прекратяване на договор с телекомуникационен оператор

Мнениеот ivanov_p » 21 Юли 2022, 11:47

Вие може да прекратите договора и да спрете да плащате, но не е ясно как ще отблъснете иска на оператора за дължимите суми? Нарушенията на някой договорки не винаги са основание за прекратяване на договора и е много вероятно да влезете в беля. Изчакайте договора да изтече и го прекратете в техен офис с нарочна молба, по която задължително вземете номер на регистрация, като отделно те ще ви го изпратят и като съобщение, което също запазете.
ivanov_p
Активен потребител
 
Мнения: 4530
Регистриран на: 26 Ное 2013, 19:53

Re: Прекратяване на договор с телекомуникационен оператор

Мнениеот zynth » 21 Юли 2022, 12:40

Идеята ми е да бъде прекратен без неустойка след жалба/искане към Виваком и/или КЗП.
Четох и в една статия отпреди години, че май трябва КРС да се изкажат, но тъй като не съм сигурен към кого е най-правилно да изразя тази своя претенция, реших да се допитам до вас
zynth
Младши потребител
 
Мнения: 11
Регистриран на: 10 Фев 2008, 03:15

Re: Прекратяване на договор с телекомуникационен оператор

Мнениеот ivanov_p » 21 Юли 2022, 13:07

Пуснете до КЗП пък каквото стане.
ivanov_p
Активен потребител
 
Мнения: 4530
Регистриран на: 26 Ное 2013, 19:53

Re: Прекратяване на договор с телекомуникационен оператор

Мнениеот kalahan2008 » 22 Юли 2022, 08:57

Нищо няма да стане. КЗП ще препратят жалбата на КРС по компетентност, а те ще кажат, че всичко е ок.
Регулаторите в България отдавна не защитават правата на потребителите от монополистите.
Адвокат: (INFJ)
https://www.16personalities.com/infj-personality
kalahan2008
Активен потребител
 
Мнения: 4239
Регистриран на: 12 Фев 2008, 10:53

Re: Прекратяване на договор с телекомуникационен оператор

Мнениеот alexandar25 » 02 Авг 2022, 08:40

Аз мисля, че ако даден канал спре да се излъчва, и е спазен срока за подаване на уведомление до оператора за прекратяване на договора, би следвало да няма проблем.

Между другото, напоследък чувам доста оплаквания от познати, за спираме на програми, които основно гледат.
Аватар
alexandar25
Потребител
 
Мнения: 534
Регистриран на: 19 Мар 2008, 12:52

Re: Прекратяване на договор с телекомуникационен оператор

Мнениеот sharase34 » 06 Яну 2023, 07:42

ivanov_p написа:Вие може да прекратите договора и да спрете да плащате, но не е ясно как ще отблъснете иска на оператора за дължимите суми? Нарушенията на някой договорки не винаги са основание за прекратяване на договора и е много вероятно да влезете в беля. Изчакайте договора да изтече и го прекратете в техен офис с нарочна молба, по която задължително subway surfers вземете номер на регистрация, като отделно те ще ви го изпратят и като съобщение, което също запазете.

Освен това ще трябва да разберете какви права имате по договора и какви действия трябва да предприемете, за да се защитите.
sharase34
Нов потребител
 
Мнения: 1
Регистриран на: 06 Яну 2023, 07:37

Re: Прекратяване на договор с телекомуникационен оператор

Мнениеот todorst » 16 Яну 2023, 21:17

Бягайте далеч от виваком. на 18.11.2022 г. сключих договор за интернет услуга. След няколко дни дойдоха майсторите. извиниха се че са от провинцията и не всичко им е ясно. Човъркаха и казаха всичко е готово. А къде е интернета-питам ? Е ,има време за зареждане -половин, един час и ще го имате. Е, мина ден- няма ивтернет! Обаждам се. Идва друга група. Пак ровичкат и същото . Няма интернет
И така след третата група -няма интернет! Отидох в офис на виваком да анулирам, прекратя договора! Изненада. Ще трябва да платя неустойка, защото искам прекратяване , анулиране. Вместо те ,виваком да платят неустойка! за непредоставена услуга ! аман от монополисти!
ЗАТОВА ,СЪВЕТ ВНИМАВАЙТЕ С ДОГОВОРА И ПО-ДОБРЕ ДАЛЕЧ от ВИВА.
todorst
Потребител
 
Мнения: 632
Регистриран на: 24 Яну 2006, 10:09


Назад към Взаимопомощ


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 40 госта


cron