навсякъде
справочник
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
 

Спектър Технологии

Lenovo е лидер в технологичната сфера в България

2021-02-22 0

Lenovo е лидер в технологичната сфера в България

Lenovo постигна пазарен дял от 35 % в технологичния сегмент в България по данни на водещата компания за изследвания на световния пазар – IDC (International Data Corporation). Отличното представяне във всички сегменти и устойчивият растеж на Lenovo се дължат на иновативното продуктово портфолио на компанията, както и на множеството инвестиции за дигитална трансформация, които създават нови възможности за растеж. 

"Развитието на бизнеса и процесите в него продължава да бъде все така интензивно, въпреки глобалната криза. Световният пазар на персонални компютри е нараснал с 13% на годишна база през 2020г. като основните причини за това са работата от вкъщи, дистанционното обучение и нарастващите нужди и изисквания на потребителите. Българският пазар следва тенденцията на западно-европейските държави и търсенето също бележи ръст.", коментира Йовко Атанасов, регионален мениджър на Lenovo за България и Македония. "Гордеем сме, че продължаваме да сме лидер в технологичния сектор. Това признание мотивира целия ни екип да полага ежедневни усилия да задържи позицията си на компания, която поставя на първо място нуждите на потребителите си." 

През последните 10 години Lenovo увеличава пазарния си дял от малко над 5% при компютрите в регион EMEA (Европа, Близкия Изток и Африка) до над 23% през 2020, по данни на IDC. Това означава, че  всеки четвърти компютър, закупен в региона, е на марката Lenovo. Благодарение на бързо нарастващото портфолио от продукти и непрекъснатия стремеж към иновации, Lenovo многократно надхвърля очакванията на клиентите си и така достига и до повече от 25% световен дял при персоналните компютри през 2020. След въвеждането на първия в света модел с 360-градусова панта, създал своя собствена категория при лаптопите, до доставката на първия в света 5G компютър и първия сгъваем такъв - ThinkPad X1 Fold през 2020 г., брандът Lenovo се изкачи на върха на класациите както сред потребителите, така и сред бизнес клиентите. 

 
за 60%  против 40%  1541 гласували
принтирай блогове добави в любими