2025-03-17 0
С оригинална комуникационна стратегия "Метро България" представи новата си комуникационна концепция "Живей на едро" затвърждава лидерската си позиция в търговията на едро в страната
"Метро България" въвежда нова комуникационна концепция – "Живей, пазарувай и пести на едро!", която засилва позицията на компанията като доверен партньор на предприемачите в сектори ХоРеКа и Традиционна търговия и домакинствата в България. Тя подчертава ангажимента на Метро да предлага не просто продукти, а повече възможности, повече спестявания и повече свобода за развитие на бизнеса и подобряване на ежедневието.
На специално събитие представители на компанията споделиха ключови постижения от последната година и очертаха приоритетите за настоящата. Сред тях са трансформацията на магазините в многоканални центрове за търговия на едро, ускоряването в развитието на уникалната си ценова политика, която гарантира конкурентни условия за пазаруване, както и инвестициите в развитието на служителите.
През изминалата финансова година (01.10.2023 – 30.09.2024 г.) "Метро България" реализира продажби от над 1.2 млрд. лв. и постигна най-високия реален ръст в историята си – +10% (без инфлация). Основен двигател на този успех са бизнес клиентите, които формират над 60% от общите продажби, както и бързо развиващата се услуга "Доставки". Съществен принос има и програмата "Вземи повече, спести повече" ("Цени на ниво"), чрез която се гарантират постоянно конкурентни цени с отстъпки за количество върху над 7000 продукта.
С новата комуникационна концепция "Живей на едро" Метро като многоканален търговец на едро ясно очертава обещанията към своите клиентите:
"В Метро вярваме, че животът на едро не е просто начин на работа, а философия за успех и растеж. Нашата мисия е не само да предлагаме продукти, но и да създаваме възможности за професионалистите и домакинствата, които търсят качество, ефективност и стабилност.. Убедени сме, че истинският успех се гради с мащаб, смелост и иновации", сподели Жан Котан, изпълнителен директор на "Метро България".
Грижата за служителите остава ключов приоритет за "Метро България". Те са посланиците на философията на едро, общност, движена от амбиция, почтеност и желание за растеж. За осма поредна година компанията е отличена със сертификат "Top Employer" – едно от най-престижните признания за работодателска марка, като резултатите ѝ надхвърлят националните и международните стандарти. Метро инвестира в развитието на своите екипи чрез иновативни програми като обратно менторство, при който младите таланти споделят своите перспективи с ръководния състав, помагайки му да разбере новите тенденции и очаквания на служителите. Вече десета година компанията е част от програмата по дуално обучение, като тази година в магазините работят 47 ученика от дуални паралелки. Специално за тези млади таланти МЕТРО инвестира и в "Кариерна лаборатория" – проект за улесняване на кариерното им ориентиране.
За да представи философията на "Живей на едро" по ангажиращ и достъпен начин, "Метро България" си партнира с актьора Китодар Тодоров. С характерното си чувство за хумор и харизматично присъствие, той ще помогне на компанията да направи новата си концепция близка и разбираема за всички, чрез споделянето на серия от вдъхновяващи теми и послания.
"Метро България" остава привлекателна дестинация не само за бизнес клиентите, но и за домакинствата, любителите на кулинарията и всички, които търсят качествени продукти на изгодни цени. Благодарение на широкия асортимент и прозрачната ценова политика, те могат да пазаруват изгодно през цялата година, без да зависят от краткосрочни промоции.